catfight

Okej, Blondinbella och Kenza, vad är dealen med de två egentligen? Jag har hört rykten om bråk, skitsnack och annat. Någon som vet?

Det jag vet är:

♣ Blondinbella var på bloggträff i norrköping
♣ Någon säger till Kenza att Bondinbella snackat skit om Kensa på bloggträffen
♣ Blondinbella säger att det inte är sant och att Kenza tror på rykten

Någon som vet vad som sagts, vad som är sant, och inte sant?? Vi andra vill också veta! Maila mig på [email protected] du är självklart anonym om du vill det!

Dessa två megabloggerskor har ju umgåtts med varandra!

Kommentarer
Postat av: Micha

Jag vet allt faktiskt. I det fall att Kenza talar sanning. Har haft en diskussion med henne angående detta på msn. Blondinbella ljuger ju, det är väldigt tydligt

2007-12-10 @ 20:27:27
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Mikaela

Alltsa jag fattar inte din blogg. I ett inlagg skriver du "jaha, vem fan vill veta det" typ och i nasta "oh, spannande, jag vill veta blabla".

2007-12-18 @ 03:38:30
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0