fjortis-kenza

Åhhhh jag ska skaffa en valp! En chihuahua (surprise!!) Vet tjejen vad en hund innebär. Hon lovar dyrt och heligt att det inte skall bli någon accessoar! Jasså, så Kenza skall sitta hemma mest hela dagarna. För bara för att en hud är liten så betyder det inte att man kan släpa rut en hund hur smo helst. En hund behöver ha en fast unkt och bara gå ut när den skall rastas, tränas eller ja, självklat om man ska någonstans. Men inte ut och in till nya mijöer hela dagarna! Undra om bruden tänkt på det.

Åhhhh en chihauhau, absolut ingen accessoar, näääääää Kenza, säkert.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, jag undrar hur det kommer gå för henne att rasta hunden när hon går i skolan då hon sa att hon själv skulle gå ut med den när den är valp och en valp som man behöver rastas flera ggr om dagen... konstigt.

2007-12-03 @ 06:36:57
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska ligga i lä med din blogg och dina spydiga kommentarer. Lär dig stava innan du klankar ner och kritiserar andra människor!

2007-12-03 @ 19:07:49
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Anonym

men, det var ju kenzas FAMILJ som skulle sköta om hunden, inte enbart hon själv? eller har jag fel? döm inte i förväg, jag tror hon klarar av det bra.

2007-12-03 @ 21:01:53
Postat av: Rickard

det är bara kenza som ska ta hand om hunden. Men jag tror som föregående talare, nog klarar hon det. Hon verkar då ha rätt inställning.

2007-12-03 @ 21:04:35
Postat av: malin

Men är den här bloggen ett skämt eller. hahahahahahah
Jag vet! ta bort den!

2007-12-03 @ 21:41:29
Postat av: Johanna

orka hålla på! väldigt moget att snacka skit om allt och alla ...

2007-12-04 @ 12:10:27
URL: http://mostwandetfashion.blogg.se
Postat av: Evelina

tror faktiskt Kenza kommer klara detta med hund då hon har sin familj till hjälp. Hon har frågat efter tips och det visar att hon INTE är ute efter en hundväska! Du verkar väldigt tjurig och avundsjuk av dig,och du vågar inte ens visa vem du är. Jag själv är sugen på en liten chihuahua senare och jag har haft hund i hela mitt liv,det är en hund inget annat!

2007-12-04 @ 20:02:38
URL: http://www.nogg.se/littleblue

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0