Blondinbella rock!

En blogg som jag inte hittar så mycket att klanka ner på är blondinbella. Klipsk och skärpt tjej med en otrolig drivkraft och ett hår att döda för. Sveriges svar på Paris Hilton om jag får säga det själv.
Nu tror många att det var en nedvärdering, inte alls, Paris Hilton är en av de smartaste tjejerna i världen. Hon tjänar pengar på sig själv och sitt namn och har sedan länge gått från pappas plånbok till egna miljoner. Namnet och pengarna har hjälp fram henne, men hon är smart och uttnyttjar det. Blondinbella är smart, hon har högsta betyg iskolan, ordförande i massor av saker och driver eget företag. Nu finns det tydligen listor på nätet där man skall bojkota hennes blogg, jag skall starta en lista där man kan besöka hennes blogg!!

Power till blondinbella

Kommentarer
Postat av: amanda

åååh men sånna listor får ju BARA motsatt effekt, såklart man måste gå in på en blogg man hör att alla hatar!

2007-12-01 @ 02:01:01
URL: http://detblirbra.blogg.se
Postat av: Micha

Jag hoppas du är ironisk? Annars ska jag då inte skriva den kommentaren jag nyss tänkte skriva, - att din blogg var en skitkul idé och att jag tänker fortsätta läsa den. BB är ju den man kan klanka ner på mest av alla förfan!

2007-12-03 @ 19:17:00
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Bloggskvaller

nej ärligt tycker jag hon är cool
men självklart finns det saer att påpeka med henne ibland också,
sådär nån gång om dagen typ

2007-12-03 @ 20:04:45
Postat av: Kajsa

Blondinbella går på jensen och där är det inte svårt att få bra betyg!

2007-12-03 @ 20:14:22
Postat av: hahahah

jag lovar att den som sitter vid tangenterna vid denna blogg är just Blondinbella... skämmigt

2007-12-04 @ 00:14:46
Postat av: Ann-Sofie

Hur svårt är det att utnyttja pappas kreditkort och sedan nässla sig in i olika brancher, när man redan har förutsättningarna och slipper kämpa för det, och tjäna pengar?

2007-12-15 @ 00:21:05
URL: http://annsofielarsson.blogg.se
Postat av: Anonym

men borde de inte vara så att man ska vara begåvad, eller skicklig på NÅGONTING för att bli känd? jag tycker INTE att blondinbella är sveriges svar på Paris Hilton!



bli medlem och samla poäng, få presentkort på kicks laddat med 250 kr! helt gratis + att du får 50 välkomstpoäng!!http://www.gratismakeup.se/...

2008-08-23 @ 14:23:21
Postat av: amanda

blondinbella , sveriges paris hilton . skulle inte tro det..

2008-10-08 @ 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0