Blandade karameller!

ÖVERSIKT!



Blondinbella - verkar tokkär i Nils Karlsson Pyssling! WTF!! Tråkigare och tråkigare har tjejen blivit! Hoppas hennes nya företag kan få henne att börja provocera igen! (inte till den grad att hon får en ölflaska i skallen) WE WANT BLONDINBELLA BACK!!!

Kenza - Heeeeeeejdå fjortis! Hilf mir fliegen-far away and never come back!

Stina Lee - Vad är grejjen med tatuerarparet från norrland som hatar henne. Borde man älska dem, eller inte? Cute dog!

Rar - Okej tjejen har blivit en stropp á la wannabe stureplan! Orka läsa! Orka se henne som modeorakel! Hon leker ju bara stureplansbrutta med Shecity! Och att pimpa ut lillebrorsan till fjortis-kenza på det där viset! Timmy-jimmy what ever du har inte en chans.... TH in da fukin' house....yeahhh!!

Shecity - skulle ni vilja ta mode och skönhetstips från den tjejen efter att ha sett bilder som den här, och den här??

Engla - fröken präktig raggar läsare genom otaliga tävlingar! Ge upp! Släpp till lite! Folk vill ha skandaler, naken hud, troschockar och annat smask. Inte.... åh hej ni underbara. Mitt liv är perfekt i ett rosa moln av kärlek!


Kommentarer
Postat av: ellen

Du är fan en sån som man får ont i huvudet av. Eftersom jag bara läser Kenzas blogg är det bara hon jag kan försvara. Fjortis? vadfan vet du om det? Jag antar att du inte ens känner henne och knappt läst hennes blogg. Jag är ärlig, men först då jag inte läste hennes blogg hade jag jävligt stora fördomar och stämplade henne som fjortis. Men sen när jag väl började läsa hennes blogg märkte jag hur fel jag egentligen hade, hon är hur härlig som helst. Att du håller på att skriva en massa skit om andra bloggerskor bevisar ju det vem som egentligen är fjortis. du är fan pinsam. och att du skapar en blogg endast för att skriva skit om andra, säkert bara för att du själv har så jävla ointressant liv, tror inte ngn hade läst om du skrivit om dig själv. jävla bitch.

2008-06-15 @ 01:57:15
URL: http://disente.blogg.se/
Postat av: nadine

rar hon är verkligen inte wannabe någontng så snacka inte.. du kommer få skit för det i slutänden och som alla kommenterat din blogg så verkar det inte som om du är så älskad.. dags att lägga ner att blogga?

2008-10-08 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0