90210

Har ni läst bloggen Beverly Hills? Det har jag. Eller jag ska inte säga läst för det vore till en överdrift. För det fins inte något att läsa. Det är bara massa godmorgon & godnatt och bilder på söta kissar som sover osv hela tiden. Så sjukt tråkigt, den bloggen hade kunnat vara hur bra som helst annars om tjejen ansträngt sig lite!

Skärpning 90210


UPDATE!
Fick ett svar av Beverly Hills snabbt som blixten. Såhär skrev hon.


Kära du! Du behöver inte besvära dig med att läsa den om den plågar dig så, det är så många andra som gör istället. Det är därför som jag ligger så högt på aktiva listan och inte du! Din blogg är det väl inte någon som läser har jag förstått. Kan jag skönja ett spår av avundsjuka eller bara ren dumhet? Dumt skrivet av dig du vet att det inte stämmer, den innehåller en hel del annat också. Du kanske skulle läsa mitt inlägg imorse om elaka kommentarer istället?

Kommentarer
Postat av: Helena

Kära du! Du behöver inte besvära dig med att läsa den om den plågar dig så, det är så många andra som gör istället. Det är därför som jag ligger så högt på aktiva listan och inte du! Din blogg är det väl inte någon som läser har jag förstått. Kan jag skönja ett spår av avundsjuka eller bara ren dumhet? Dumt skrivet av dig du vet att det inte stämmer, den innehåller en hel del annat också. Du kanske skulle läsa mitt inlägg imorse om elaka kommentarer istället?

2008-03-02 @ 15:44:37
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: milla

Jag har inte sett den bloggen innan du skrev om den. Och jag kommer nog aldrig läsa den igen heller. Hihi.

2008-03-02 @ 15:54:34
URL: http://millarocker.blogg.se
Postat av: Sara

Haha catfight!

2008-03-02 @ 20:23:57
URL: http://www.Brownsugar.blogg.se
Postat av: JAG

Måste bara säga att denna bloggen verkligen är ointressant, sorry vill inte tracka ner på dig eller något men kan du inte börja skriva om ditt eget liv istället?!

Läs mer om vad jag tycker på min blogg

//JAG

omnia.blogg.se - en smart blogg

2008-03-03 @ 20:58:50
URL: http://omnia.blogg.se
Postat av: emma

Jag vill inte vara den som klagar. (Det klarar du så bra själv)
Men vem har ett sådant skruttigt liv att hon inte har något bättre för sej än att sitta och klaga på bloggare efter bloggare efter bloggare...? SLÄPP DET! Om du tycker deras bloggar är så patetiska gå inte in på dom. Och starta värkligen inte en egen blogg om du inte har något bättre att komma med. Folk gillar deras bloggar. Är du så avundsjuk?

Patetiskt hela alltet... Snubblade bara in på den här bloggen av ren miss. Kommer ju inte tillbaka iallafall. ha det gott. Och tips leta redan på ditt liv igen. Kanske lämnat dej du värkar ju ändå inte mycket för värden...

2008-04-07 @ 19:59:47
Postat av: Skrållis

Gillar denna blogg starkt...det finns så många skitbloggar där ute och det är bra att någon ha mod att säga det..=)
Keep up the good work!

2008-04-19 @ 19:58:16
Postat av: Anonym

Varmt välkommen till att kika in min blogg! Jag skriver väldigt mycket om i min kamp att bygga upp min självkänsla igen så om du vill följa en blogg med massa pepp och övningar så ska du läsa min! Jag kommer fungera som både en coach och en fighter så varmt välkommen!

2008-05-01 @ 02:24:14
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com
Postat av: Denise

Okej visst, kanske inte världens intressantaste blogg Beverly Hills. Men snälla! Alla får skriva vad dom vill i sina bloggar, gillar du inte den skit i att läsa den då! Istället för att klaga..

2008-05-02 @ 20:08:22
Postat av: Belladuger.se

hehe

2008-05-08 @ 04:28:26
URL: http://www.belladuger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0